Poszukujemy zaangażowanych i ambitnych kandydatów na stanowisko:
Regionalny przedstawiciel handlowy
Twój zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Sprzedaż profesjonalnych usług utrzymania czystości
Prowadzenie negocjacji handlowych, opracowanie ofert dla Klienta Biznesowego
Realizacja planów sprzedażowych
Nasze wymagania:
Doświadczenie w pracy z Klientami Biznesowymi
Zdolność rozwiązywania problemów i szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne
Wysoka kultura osobista
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność samodzielnego organizowania pracy własnej
Gotowość do podróży służbowych dłuższych niż jeden dzień (ustalane z wyprzedzeniem).
Mile widziane
Doświadczenie w branży Facility Management (usługi porządkowe, ochrona, zarządzanie nieruchomościami).
To oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Przejrzysty system prowizyjny – z brakiem ograniczenia w wysokości premii
Niezbędne narzędzia pracy: wysokiej klasy samochód służbowy z automatyczną skrzynią biegów oraz laptop, telefon, tablet lub inny sprzęt który wpłynie na wygodę pracy
Pakiet bezpłatnej prywatnej opieki medycznej
Ubezpieczenie grupowe
Przyjazną atmosferę w pracy
Szerokie wsparcie doświadczonych pracowników Firmy
Pakiet szkoleń wstępnych
Dostęp do bazy obecnych Klientów
Zachęcamy do aplikowania poprzez formularz rekrutacyjny lub mailowo, na adres mmieczkowski@claro.pl.